Tuesday, June 23, 2020

Resepi Ais Krim Choki Choki

Walaupun rasanya dah habis kot zon viral ais krim choki choki ni tapi nak buat juga lah. Masakan melayu masakan indonesia masakan peranakan.

Kali Ni Che Enon Tv Akan Menunjukkan Cara Mudah Cepat Dan Ringkas Bagaimana Nak Simpul Plastik Aiskrim Malaysia Hanya Perlu S Malaysia Food And Drink Recipes

Tuang campuran aiskrim tadi ke dalam plastik yang telah berisi choki choki.

Resepi ais krim choki choki. Bancuh susu pekat susu cair dan air masak. Sila manjakan anak anak anda layan selera mereka dengan aiskrim choki choki resepi daripada ekin omar di laman facebook. Berikut adalah cara mudah membuat aiskrim choki choki.

Ais krim choki choki. Secubit garam boleh gantikan dengan sumi jelly coklat cloud 9 biskut oreo yang dah dihancurkan atau lain lain bahan yang kita suka. Masukkan dalam peti ais dan sehingga beku.

Akhirnya tercapai gak niat tu. Untuk mendapatkan aiskrim yang lebih sedap dan gebu ikut cara di bawah. Kena pulak dengan musim panas.

Hari tu teman share resepi choki2 kononnya nak cuba. 150 buat terjual semuanya. Masukkan choki choki ke dalam plastik.

Saya memilih untuk masukkan choki choki untuk resepi kali ini. Kemudian bolehlah masukkan aiskrim ke dalam peti. Resepi aiskrim malaysia choki choki.

Akhirnya aiskrim sedia untuk dimakan. Cool down di musim panas ini dengan ais krim choki choki. Masukkan bancuhan susu tadi.

Resipi aiskrim choki choki sekarang ni kan kalau buka facebook ada jer gambar viral aiskrim choki choki duk melintas duk menari nari kat wall bukan setakat melintas menari jer siap melambai lambai lagi tu bila tengok jer aiskrim choki choki tu kan hati ni rasa jugak la nak membuatnya tapi lepas sehari sehari tak jugak pergi beli bahan bahan bila nak mula buat aiskrim choki choki ntah makanya. 5 1 2 tin air. Beriklan dengan kami nusantara.

1 paket coklat choki choki 1 tin susu pekat. Published at 17 aug 2017 04. Elok sungguh pekena ais krim malaysia yang menjadi moment indah zaman kanak kanak ni kan.

Aiskrim choki choki perkongsian dari fb aila eskem sumi tengah viral tp hari ni meh kita try eskem choki2 idea sapa x ingat nama tp ada bunda kat nama gitulah terima kasih bnyak2 atas step2 tips yang diberikan saya amat puas hati dgn hasilnya kawan2 patot cube bahan bahan. Haa kata trending kan. Jom belajar cara membuat cara memasak dan download pelbagai resepi yang mudah simple ringkas dan sedap di sini.

Bahan2 1 tin susu cair 1 tin susu pekat 4 tin air 4 bungkus choki2 setengah sudu garam. Mula mula jom kita tengok bahan bahan yanh diperlukan. Resipi aiskrim choki choki sedap giler.

Masukkan choki choki ke dalam plastik aiskrim. Penuhkan plastik dengan campuran tadi dan ikat dihujungnya. 1 tin susu cair 1 tin susu pekat air 4 atau 5 tin.

1 tin susu cair 1 tin susu pekat 4 tin air secubitread more. Tapi punya la lama baru nak buatnya. Jadi hari ini saya nak kongsikan kepada anda semua resepi aiskrim malaysia dengan perisa choki choki oreo dan jeli sumi saya akan bahagikan resepi perisa satu persatu ye.

Buat sendiri lebih puas boleh letak aiskrim banyak banyak. Siap buat jual lak tu pada 21 3 2016 isnin di ofis hubby. 1 tin susu cair.

Resepi Aiskrim Choki Choki Sedap Giler Cake Recipes Heath Tips Recipes

Pin Di Resep Masakan Indonesia

Pin Di Es Susu Choki

Resep Es Choki Choki Lumayan Untungnya Resep Makanan Enak Makanan Penutup

Pin Di Kids Meal

Cara Buat Aiskrim Malaysia Choki Choki Oreo Dan Sumi Youtube Oreo Limau Resep

13 Resepi Aiskrim Malaysia Viral Yang Anda Perlu Cuba Food Malaysia Recipes

Dapurnya Buna Hail Aiskrim Choki Choki Aka Es Lilin Choki Choki Food Cured Meats Yummy

Resep Es Lilin Choki Choki Oleh Susi Agung Resep Resep Makanan Penutup Mini Es Krim Buatan Sendiri

Aiskrim Malaysia Homemade Ice Cream Recipes Food

Terbaru 30 Gambar Kartun Aiskrim Malaysia 65 Permainan Jajan Teknologi Dan Animasi Yang Budak 90an Download Jom Aiskrim Malays Di 2020 Makanan Resep Masakan Resep

Es Krim Choki Choki Fenomena Baru Dari Malaysia Yang Bisa Bawa Anak Ke Sekolah Makanan Es Krim Krim

Kami Jual Bekalkan Aiskrim Malaysia Special Oreo Cumi Cumi Choki Choki Saiz Besar Sekitar Klang Shah Alam Untuk Majlis Kecil Food Oreo I Foods

Pin Di Ice

Pin Di Resep

Pin Di Minuman

Cara Buat Aiskrim Malaysia Viral Blueberry Choki Choki Oreo Dan Jelly Youtube Oreo Blueberry Malaysia

Pin Di Recipes

Koleksi Resepi Aiskrim Malaysia Viral Yang Anda Mesti Cuba Food Malay Food My Recipes


0 comments: