Sunday, May 10, 2020

Ais Krim Untuk Kenduri Kahwin Penang

Adakan keistimewaan di majlis kenduri kahwin anda. Jika balik kampung pasti ada sahaja jemputan kenduri kahwin yang diterima saudara dekat saudara jauh jiran dan tak terlepas juga sahabat sekolah sahabat di universiti mahupun rakan sekerja yang melangsungkan majlis perkahwinan pada masa cuti.

Bawa Anak Bermain Di Pantai Klebang Melaka Akubiomed Di Pantai Melaka

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Ais krim untuk kenduri kahwin penang. Pasti ramai tetamu akan teruja untuk berada lebih lama di majlis anda serta menjadikan majlis anda kenangan terindah bagi mereka nanti. Kepada yang berminat untuk membuat tempahan boleh call sms whatsapp 0194645783 aiskrim pulau pinang penang ice. Contoh lah nak buat birthday party anak ke nak buat housewarming ke untuk kenduri kahwin pun sesuai sangat.

Hubungi kami untuk menjual aiskrim di majlis kenduri anda atau apa sahaja program yang bersesuaian. Tidak seperti produk aiskrim katering yang lain aiskrim kenduri memberi lebih kemeriahan mencipta kenangan terindah dan segar diingati sepanjang hayat. Kami menyediakan aiskrim kon buatan muslim di kawasan pulau pinang dan sekitar kami menawarkan pelbagai perisa seperti coklat jagung strawberi vanilla keladi dan juga boleh mengikut citarasa anda.

Aiskrim kenduri adalah produk aiskrim m uslim yang membantu para pengantin untuk mendapat kemeriahan berganda di majlis kenduri kahwin dengan booth berkonsepkan basikal antik. Haaaa sekarang ni korang semua boleh order aiskrim homemade malaysia untuk majlis korang. Kami menyediakan aiskrim kon buatan muslim di kawasan pulau pinang dan sekitar kami menawarkan pelbagai perisa seperti coklat jagung strawberi vanilla keladi dan juga boleh mengikut citarasa anda.

Majlis perkahwinan pertunangan kenduri doa selamat akikah. Sapa sini suka makan aiskrim. Ais krim merupakan makanan pencuci mulut yang popular di kenduri kahwin akikah majlis hari lahir pesta hari sukan dan berbagai majlis keramaian.

Kenduri kahwin dan aiskrim tidak terpisah hujung tahun macam sekarang ni kemeriahan kenduri kahwin memang banyak. Khas untuk pasangan pengantin ketika makan beradap dapat pakej menarik hubungi kami segera. Jamuan hari raya rumah terbuka hari raya aidilfitri hari raya aidiladha dll.

Kami sedia menerima tempahan. Aiskrim pelbagai perisa dan warna. Ais krim amat di minati oleh masyarakat di malaysia terutama kaum melayu.

Sedikit kos tambahan dikenakan sekiranya tempahan diluar kawasan seberang perai utara. Jamu tetamu dengan aiskrim dikala musim musim panas gini perghhhhhhh. Kepada yang berminat untuk membuat tempahan boleh call sms whatsapp 0194645783 aiskrim pulau pinang penang ice.

Untuk mengetahui lebih lanjut anda boleh terus melayari blog kami. Tempahan majlis perkahwinan tawaran harga terendah dari kami dapatkan aiskrim istimewa percuma. Oleh sebab itu ais krim menjadi pencuci mulut yang popular apabila tiba hari keraian.

Sebarang bentuk majlis kenduri kahwin majlis akikah majlis sambutan hari jadi ulangtahun syarikat atau apa apa majlis kini boleh diserikan dengan kehadiran katering aiskrim. Sedikit kos tambahan dikenakan sekiranya tempahan diluar kawasan seberang perai utara.


0 comments: