Thursday, May 28, 2020

Ais Krim Unicorn Cornetto

Bagi peminat ais krim bolehlah dapatkan ais krim terbaru dari wall s iaitu unicornetto yang bertemakan unicorn dimana mana kedai serbaneka dengan harga rm3 20 saja. Ia juga mempunyai ilustrasi hak unicorn di sebalik perkataan yang berkilauan.

Lensa Pijut Aiskrim Unicorn Cornetto Viral

Mz suka dengan warnaya yang pastel itu.

Ais krim unicorn cornetto. Kenapala aku boleh terjebak jugak dengan membeli aiskrim viral ni. Mula2 tgk ada kawan2 dalam fb up gambar aiskrim ni teringin la plak kena plak dengan cuaca yang tgh panas terik skrg ni mmg kena la. Gabungan cornetto rainbow pop classic vanilla classic chocolate dan royal chocoluv menjadikan ais krim ini cukup istimewa dilengkapi dengan packaging ungu cahaya hologram yang sangat cute.

Aiskrim unicorn cornetto viral. Tapi semakin asyik mz menikmatinya semakin mz tidak menggemarinya. Cornetto sendiri memiliki berbagai varian rasa yaitu.

Wall s ice cream unicornetto bertemakan unicorn. Mz suka segala rasa yang bercampur itu. Dulu punya la susah nak dapatkan aiskrim ni asyik habis ja sebab tgh meletupp viral.

Cornetto black white ice cream rasa coklat dan coklat putih dengan butiran coklat dan saus coklat cornetto oreo ice cream dengan potongan oreo lapisan coklat dan butiran biskuit oreo cornetto disc coklat ice cream coklat saus coklat dan butiran kacang cornetto unicorn es krim rasa marshmallow dan cotton candy dengan saus stroberi dan sereal berlapis coklat warna warni. Es krim yang disebut juga dengan unicornetto ini terinspirasi dari magical unicorn yang lagi happening di kalangan anak muda btw peluncuran es krim unicornetto dikemas lewat cornetto pop fest melalui festival yang menampilkan berbagai passion point yang sedang digemari anak muda indonesia yuk simak informasi selengkapnya berikut ini. Black white rasa coklat dan coklat putih dengan taburan choco chips dan lelehan saus coklat.

Tekak hampa sudah tentunya tak sama dengan tekak mz. Tapi kalau hampa sepesen dengan mz bukan peminat strawberi tak. Mz suka macam bubble rice kat center of the ice cream.

First impression mz terhadap aiskrim cornetto unicorn ni wow. Katanya berperisa cotton candy dan marshmallow tapi ditekak aku rasa macam flavour strawberry yang kuat. Rainbow pop es krim pelangi dengan saus karamel dengan coklat tebal dan taburan popping candy.

Yang mau request konten apa dm ke instagram kita ya nndaayuu 08 m ardians 08. Tengok rupa macam rasa wall s rainbow pop tapi tidak. Haii gaiss ini dia video review es krim concertto unicorn limited edition.

Kali ini rere dan adit mau berenang sambil makan es krim cornetto unicorn selamat menonton ya. Varian es krim cornetto. Sebelum adanya ukuran mini cornetto terlebih dahulu diproduksi dalam ukuran umumnya yang bisa ditemui di pasaran.

Bagi mz itulah pertama kali mencuba aiskrim cornetto unicorn dan kali terakhir mz menikmatinya. Jadi sila cuba denga tekak hampa sendiri sebelum menilainya. Tiada kali kedua untukmu aiskrim cornetto unicorn.

Aiskrim Unicornetto Baru Inani Hazwani

Unduh 99 Gambar Cornetto Unicorn Paling Baru Gratis

Cornetto Unicornetto

Cornetto Classic Vanilla Ice Cream Cone Cornetto Classic Vanilla Ice Cream Cone Vegan Maker Unicorn Ideas Vanilla Ice Cream Vanilla Ice Ice Cream

Your Mother On Twitter Akhirnya Jumpa Jua Ritu Masing2 Duk Tag Mak Ais Krim Ni Ya Lazat

Walls Tealive Bubble Milk Tea 15 Pieces Klang Valley Shipping Starts 20th November 2020 Lazada

New The 10 Best Recipes With Pictures Unicorn Ice Cream From Kwality Walls So Kwality Walls Comes With The New Edition Of Cornetto I E Unicornet Makanan

Ababob Cornetto Unicorn Rm3 00 Aiskrim Just Nice Facebook

Unicornetto Ice Cream Makanan Palsu Makanan Dan Minuman Es Krim Cokelat

Cornetto Rainbow Pop Aiskrim Pelangi Tofi Sejuk Youtube

The Unicornetto Need Pinkboutique Pinkboutiqueuk Regram Via Pinkboutiqueuk Unicorn Desserts Rainbow Food Unicorn Foods

Luvcornetto Posts Facebook

Chi Non Conosce Il Cornetto Algida Nessuno Naturalmente Ma L Unicornetto Algida No Ce Lo Aspettavamo Proprio Mettete Gli Occhiali Da Ide Makanan Makanan Ide

Wall S Ice Cream Mini Cornetto Unicorn 12x28ml Klikindomaret

Unicornetto You Can Now Get Unicorn Ice Cream By Cornetto At 7 Eleven Singapore Eatbook Sg New Singapore Restaurant And Street Food Ideas Recommendations

Ais Krim Terbaru Unicornetto Cute Sangat Remaja

Aiskrim Unicorn Unicornetto Dari Wall S Siti Yang Menaip

Cornetto Unicorn Ice Cream

Unicornetto Ice Cream Makanan Es Krim Makanan Dan Minuman


0 comments: