Showing posts with label aiskrim oreo bekas. Show all posts
Showing posts with label aiskrim oreo bekas. Show all posts

Friday, September 18, 2020

Aiskrim Oreo Bekas

Aiskrim Oreo Bekas

Bahan yang digunakan 2 sudu besar susu pekat 2 sudu besar ovelete 2 sudu besar. Siapa yang tak suka oreo kan.

Pin By Phillida On Ice Creams Ice Cream Ice Cream

Peminat ais krim mcflurry oreo mcd tu korang boleh cuba resepi mudah ni okay.

Aiskrim oreo bekas. Dan selamat menikmati. Lembut gebu dn yang penting sodap now serba serbi jimat cermat benda yg mahal kita dah leh buat sendiri. Homemade menggunakan bahan bahan simple dan cara buat pun memang mudah sangatlah.

Cuma sejukkan dalam peti ais je. Tunggu apa lagi jom. Oreo cheesecake yang tak perlu dibakar seta mudah sgt disediakan.

Setelah aiskrim xbeku sepenuhnya blender lg untuk mendapat tekstur yg lembut. Untuk diri ini memang ada rasa teringinlah juga untuk makan aiskrim homemade iyalah cuaca sekarang ni pun agak panas pekena aiskrim best juga. Masukkan bahan yang telah di bland kedalam bekas yang ada oreo.

15 resepi aiskrim buat sendiri yang sedap dan mudah ada yang berminat nak makan ais krim buat sendiri di rumah. Masukan kedalam peti sejuk beku selama 6 jam atau semalaman. Selama ni tengok orang buat je kan.

Oleh itu resepi ini dipanggil aiskrim oreo. Seterusnya layerkan adunan aiskrim untuk dimasukkan ke dalam bekas. Resepi ini sudah mencecah 3 6k perkongsian.

Masukkan ke dalam bekas dan bekukan selama 2 3 jam. Bulan puasa dah nak dekat ni. Kali ni buat sendiri.

Blender sehingga sebati dan berbuih untuk mendapatkn tekstur aiskrim. Kalau nampak aiskrim milo campur oreo ni lalu telan air liur jugak lah kan. Rasa dia sama je.

Masukan biskut oreo kedalam bekas aiskrim ataupun kedalam bekas tuppaware. Bubuh dalam bekas bekukan dalam 4jam pastu kuarkan balik aiskrim yang agak separa nak beku tue blend balik pastu bubuh balik dalam peti sejuk. Arini sayer nak citer pasal cara2 nak buat aiskrim oreo yummmy yummmy nie resepi yang paling simple dan mudah gilerr nat buat.

Cantik betul kejadian dia. Seperti yang dikongsikan oleh dalisya rina queen di facebook. Ambil oreo yang dah dipatah2kan dan masukkan ke dalam bekas aiskrim boleh juga kalau nak letak jelly atau choki2.

Jangan dikacau kacau sangat sebab kita taknak warnanya bercampur dan jadi tak cantik nanti. Bekukan sehingga aiskrim betul2 beku. Cuma itulah kalau hari hari nak membeli weh boleh pokai lama lama kang.

Mesti anda tertunggu tunggu resepi ini. Contohnya kalau tak ada pewarna boleh juga bubuh biskut oreo yang dihancurkan atau serbuk milo untuk buat aiskrim perasa milo. Bahan asas aiskrim ini ialah oreo.

Resepi aiskrim oreo sedap dan mudah ni korang boleh cuba buat di rumah. Cheesecake ni sgt lembut creamy tak muak rasanya dan bil. Konfirm mulai dari kanak kanak hingga orang dewasa mesti suka oreo.